STEAM ugdymas priešmokyklinėje „Saulutės“ grupėje

Priešmokyklinės „Saulutės“ grupės vaikai visą savaitę vykdė eksperimentus su sniegu: darė dirbtiną sniegą ir iš jo lipdė netikrus besmegenius, kitą dieną juos lipdė grupėje iš tikro sniego ir stebėjo kaip sniegas nusidažo įvairiomis spalvomis. Dar daugiau džiaugsmo vaikams buvo kai  lauke, skambant linksmai muzikai,  galėjo lipdyti už save didesnius sniego senius, juos skaičiuoti, lyginti kuris didesnis, storesnis, gražesnis, įdomesnis, ilgiau neištirpo, sužinojo, kad ant sniego taip pat galima piešti ir rašyti.

Naudojant STEAM ugdymo metodą vaikai kviečiami eksperimentuoti, tyrinėti ir vieną pasirinktą temą išanalizuoti skirtingų dalykų (gamtos mokslų, matematikos, inžinerijos, technologijų ir menų) kontekste. Tradicinė veikla grupėje yra keičiama į eksperimentų ir tyrimų užsiėmimą lauke, muziejuje ar kitoje netradicinėje aplinkoje. Bandymų, tyrinėjimų, eksperimentų metu vaikai tobulina savo mąstymo įgūdžius, samprotauja, mokosi problemų sprendimo, diskutuoti, sutelkia dėmesį, lavina pagrindinius pojūčius: regėjimą, lytėjimą, klausą, uoslę, stiprina pasitikėjimo savimi jausmą.

Priešmokyklinio ugdymo mokytoja Birutė Toleikienė